Fundams merhabalar, doğum kilosuna göre oldukça iyi olduğunu düşünüyorum edindiğim bilgiler kadarıyla. Burada genelde yazan anneler aşırı yüksek kilolar yazıyorlar. Evet bende tombiş bebekleri çok severim fakat en önemlisi sağlıklı olması. Zayıf ya da kilolu olarak değilde kendi gelişim çizgisinde düzenli kilo alımı önemli. Bebeğinizi kıyaslamayın lütfen. Doktorunuza danışın, onlar eksik görürse eminim uyaracaklardır. Ki eksiklik olduğunu sanmıyorum, gayrette güzel ilerlemiş bebeğiniz. Sağlıkla büyüsün ❤️