minisannesii İyi geceler kızlar. Bebeğim şu an 12 günlük. Kaka konusunda ve gaz konusunda çok sıkıntılıyız. Teyzem almanyadan sab simplex damla getirmişti. Onu kullanacağım, kullanıp memnun kalan var mı?
Nepenthe_ minisannesii benim bebeğime tek iyi gelen damlaydı bebekten bebeğe değişiyor maalesef birine iyi gelen diğerine fayda etmeyebiliyor bir çok şey denedik bizde en sonunda sab simplex hayatımızı kurtardı
durukusu minisannesii bende aynı sıkıntıyı yaşadım morarıyordu ağlamaktan metsil damla ve maflor yenidoğan kullanıyorum turuncu olan şükür kendisi çıkarıyor 2 ay 7 günlüğüz
Dila_Annesi minisannesii bende kızıma bu markayı kullandım gayet memnundum şuan hamileyim inşallah gaz sıkıntımız olmaz olursa onada kullanmayı düşünüyorum
kamer21 Nurse harveys kullanıyoruz gaz yok denecek kadar az. Sabah öğle akşam veriyorum 2 aylık prematüreyiz. Düzeltilmiş 1 ay
klndr Gaz damlası tamamen şans işi ben dediğiniz damlayı kullanıp cok memnun kaldım günde 10 damla seklide 3 kere verdim
minisannesii Nepenthe_ az önce verdim ilk defa inşallah iyi gelir kurtuluruz bu dertten. Sizde uyku yaptı mı?
Yusufff-41 minisannesii relaktaz damla canım anne sütü ve mamada laktoz bulunuyor laktoz direnci olan bebeklerde gaz ve sancı daha fazla oluyor bu damlayı emzirme ya da mama oncesi ver bebeğe gaz sorunu yasamaz laktozu parçalıyor bebekte rahat ediyor çevremde kim varsa önerdim herkeste kullandı gaz sorunu devam ediyor diyen olmadı
minisannesii Yusufff-41 not alıcam hemen bu dediğim damlayı deneyeceğim çare olmazsa dediğiniz damlayı alıp denerim.
Nepenthe_ minisannesii gaz derdi olmayınca uyuyordu tabi ben sabah akşam veriyordum 7-8 damla 3.aydan sonra bitti çok şükür bizim gaz sıkıntımız inşallah sizinkide biter bir an önce çok zor bir şey gerçekten Allah yardımcınız olsun
Sibellklksaoglu minisannesii bizde cok memnun kaldık onunla beraber bağırsak düzenleyici biogaia diye bi damla kullanıyoduk
Yusufff-41 minisannesii umarım gerek kalmaz başka damlalar denemeye🤲bebiş rahat etsin bol uyusun şifa olsun ben hamile iken araştırmaya giriştim her doğan kolik deniliyordu çok korkmuştum genelde ise yarayani tercih ettim herkese de öneriyorum anne de bebekte bol uyusun dinlensin😍
citlembik2905 minisannesii kesinlikle şans işi ve deneyerek öğreniyorsunuz maalesef ki. Biz de sab simplex kullanıyoruz ve çok şükür tek seferde bulduk işe yarayani. 1.aydan beri günde 4 kere 10 damla şeklinde kullandık. Şuan 3 ayligiz günde 2 defa falan kullanıyorum.
Aidaninannesi Hiç bir eczane damlasi kullanmadım.annemin eski tarifinden dereotu tohumunu demledim ılık 5,10ml kadar icirdim hep qaz sıkıntısında çokta iyi geliyordu bebeğime 2aylıktan sonrada zatenqaz sıkıntımız olmadı
Eceeeenurrrrrrr minisannesii Ben 2 aylık olana kadar kullandım ve çok yararını gördüm ondan başka hiçbir gaz ilacı kullanmadım 10 dk içinde etkisini gösteriyor ve hem alttan hem üstten gazını çıkarıyordu şimdi 3 aylık ara ara tekrar oluyor veriyorum hemen rahatlatıyor