ministavsan7 evet herşey malesef çok pahalı.ihtiyac olmayan hiç birşey almıyorum.mesela üç aylık bebeğim var sadece dört takım almışım.buyudukce alırım diye düşünüyorum.civilde indirim vardı ordan peluş mont aldım sadece.kizima önceden hep magazadan alırım LCW koton gibi bu sene pazardan güzel sweatshirt buldum 50 TL ye üç tane aldım iki de tayt aldım bu sene yeter.ayakkabilari da floda bir alana bir bedavadan alıyorum uyguna geliyor.kendime pek bişey almıyorum hep aynı kiloda olduğum için ihtiyacım yok,disarda yemek yemek ateş pahası.dun normal bir yere gittik eşimle ikimiz 400 TL hesap geldi yediğimizde paçaydi sadece :)) go yüzden genelde evde yapıyorum,dışarda yemiyoruz da bazen dürüm alıp evde yiyoruz.alti senelik evliyim eşyalarımı duzgun kullandığımdan ihtyac olmadı daha şükür.oyuncak vs şeylere para vermiyorum kızıma çok almışız zamanında hepsini paketledim oğluma kaldırdım.elektrik su ikisi zaten 250 geliyo.her ay bir çeyrek bir yarım yapiyoduk eşimin maasiyla.ben calsiiyoken her ay bir tam yapardım. Şimdi arabayı degsitik birikimi ona verdik.indirim takip ediyorum deterjan pecete temizlik malzemeleri çay şeker yağ bunları toplu alıyorum.yazdan zeytin,konserve salça yapıyorum,buzluğa baya eşya atiyorum.iki.hafta da bir,bir tane buyuk tavuk parçalatiyorum.uc poşet yapıyorum biri firinlik,biri pilavlık, göğsünu de soslayip döner gibi dolaba atıyorum.etimde zaten oluyo dolapta.manti falan yapıyorum buzluğa atıyorum, dışarı çıktığımız zamanda uygun bir yerlerde yiyoruz yada hamburger yiyoruz.zaten eşimin sigarasi gezmesi yok,bende kuaföre falan gitmem evde hallederim.kizim 5 yaşına giricek bir masrafı yok,oğlum üç aylık sadece bez alıyorum bimden.biede evimize hiç tamirci marangoz boyacı bilmem ne girmez hepsini eşim halleder,arabayı da kendisi tamir eder.esimin maaşı 15 bin.kiramiz yok.evimizin borcu biteli iki sene olacak.gecen sene araba almıştık.suan evde birikim yapmak değil de biseyler alıp borca girmek daha avantaj.cunku.borc her türlü odeniyo.