hulyaaa-123 buyuk kizim 3.5 yas kucugu 1 yas tam ilk zamanlar zor gibi geliyodu ama rutine oturtunca kolay oldu emekleme tutunup kalkma yurume evresiyle bielikte oynadiklari an oh be diyosun degdi ama isin asil can alici noktasi bambaska ben son 1 ayda fark ettim bunu… soyleki buyuk kizim inanilmaz hircin herseye aglayan konusurken bile aglayan bireye dönüştü yani surekli bebek gibi sesler cikarip cevaplar veriyor her her heerseye aglayarak tepki veriyor sebebi kardes kiskancligi. Ne kadar esit sonsuz sabir ve sevgi göstersekte isler öyle yürümüyor. Benimle resim ciz diyor büyüğü tamam olur diyorum tum isi gucu birakip basina oturuyorum tak kardesi gelip kalemleri alip dagitiyor kaciyor kagidi elimizden cekiyor ve bizim net sekilde yarim saatimiz kardesine yapma etme dur elleme bir dk bir saniye musade eder misin dur demekle geciyor, sonunda kizim resim cizmekten vazgeçip bi kosede agliyor. Neyse sticker oyunu oynayalım hadi diyor olur diyorum ayni muhabbet bizim masaya oturdugumuzu görmesin kiyamet kopuyor. Puzzle yapsak ayni lego oynasak ayni
Maalesef kucuk kardesi oyuna dahil edemiyoruz kipir kipir oturmak istemiyo o surekli oyunbozan kisi alip kacmak atmak kirmak yirtmak bunlarla ilgileniyor. Diyeceksiniz ki küçüğü uyutunca etkinlik yapin sizde. Ee uyumuyorda Maalesef yani soyleki gunduz 2 kisa uykusu var uyutma sürem 30-40dk sürüyor ve ancak 20 maximum 25 dakikacik uyuyor dolu dolu yarim saat bile degil. Aksam uyudugunda yapamiyoruz buyuk kizimda ogle uykusu yapmiyor aksam erkenden uyuya kaliyor. Ee baba calisiyor burada degil bize bi katkisi olmuyor ne yazik ki. Bu ve benzeri sebepler kizimi cok hircin yapti. Dilinde surekli su var artik benide kucaginda gezdirsene benide kucaginda uyutsana benide sen yedirsene benide sallasana kardese yapilan seyler hepsi. Kucuk kardeste masallah 3 erkek çocuğu yaramazliginda 1 yasinda ama yok yok resmen firtina gibi esiyor bir dakika es verdirmiyor. Kisacasi ben yenidogan döneminim zor oldugunu düşünüyordum ta ki bu zamanları görene kadar. Her gece basiki yastiga aglayarak koyuyorum inanin yetememe duygusu insani kemiriyor. Son 1 ayda egzamam artti saclarimin beyazligi cogaldi. Asla korkutma amacli yazmiyorum bunlari maalesef gercekler olarak adlandiriyorum. Esiniz ciddi anlamda size destekse yapin evet her aksam eve geliyorsa yapin. Benim esim maalesef yurtdisinda ve belli zamanlarda gelebiliyor tamamen tek olmak daha da zor.
Simdiki aklim olsa epeyce yas farki olduktan sonra yapardim…