Gnnr Oglunasikbiranne08 2-3 aylıkken 2-3 defa uyanıyordu. Şimdi sık uyanmaya başladı. Cemremmmmm Yaklaşık 2-3 haftadır böyle. Bizimki emzik almıyor. Emzirmesem mümkün değil uyumaz ve apartmanı inletecek kadar ağlar. Pışpışlayıp uyutmaya çalışıyorum ama sadece 2 dkka daha uyumasını sağlıyor hemen uyanıyor.
Cemremmmmm Gnnr sanirim bu atak denilen zımbırtı başka bisey gelmiyor aklıma. Benim kizim hiç üzmezdi beni çünkü.
Eymu Gnnr 6 ay 10 günlük sayısız kere uyanıyor🤧anne sütüyle besliyorum ek gıda tadım yapıyoruz sadece🤷🏼♀️
Crnkalben Gnnr benim bebeğim de 8 aylık olacak hala geceleri çok sık kalkıyor emerek uyuyor artık bu durum beni çok yordu ne yapsak da vazgeçseler
espalp Senayy mamadan sonra yaklaşık iki saat hiç uyuyamadığını çözünde aydım olayı😂 şimdi de mamayı bıraktı 🤷♀️ Garip cidden bu zamane bebekleri😂
Gnnr S_seylek60 tünelin sonu görünmüyor yani oysa hep kendimizi avutuyoruz birkaç ay sonra düzene girecek diye 🙂
Gnnr Bernur_GT korkmaz olur muyum işe başlayınca ne yapacağız acaba diye düşünüyorum 😬 Evde bile üstesinden gelemeyince.
Zeynep2304 Dis cikartmadan once superdi uyku duzeni simdi bir yasinda ve surekli uyaniyor uc gundur sabahliyoruz dun artik yorgunluktan agladim allah hepimize yardim etsin