Ben 16 ay bitiminde emzirmeyi bıraktım aslında arkadaşım mutlaka devam sütü al vitaminlerini alsın eksik kalmasın gibi konuştu açıkçası bende memeye bapımlı diye emzirmeyi bıraktım yoksa devam ederdim şimdi birde onu bıraktırmak zorunda kalmak istemiyorum ama gerçekten içirmek lazımsa tabi ki kullanırım doktor randevusu ocakta artık hastane de çok uzak sırf bunu sormak için gitmek istemedim ya ne yapsam