bebeğinizin gece gündüz kavramı oluşmaya başlamış. öncesinde sabah uyanınca neşeli davranın günaydin deyin abarta abarta falan 😃 gece olunca da perdeleri kapatıyoruz ışıkları açıyoruz artık akşam oldu uyku vakti geldi diyerek gece gündüz ayrımını tam anlamasına yardımcı olun derim ☺bnm kızımda gece 10 11 12 de falan uyurdu 4 aylıkken uykusu olmasa da altını değiştirip evde olan herkese iyi geceler dedirtip yatak odasına geçtim loş ışıkta uyutmaya başladım. ilk başlarda akşam 20de odaya girip sabah 8de odadan çıktığım çok oldu ama 1 ay sonra falan kızım 8de uyumaya başladı☺ gündüz uykuları da 6.aya kadar yarım saatten 4kereydi(4, 5aylarda).6ay 1 günlük iken yüzüstü uyumayı keşfetti ve gündüz uykularıda kendiliğinden düzelmiş oldu. şimdi şükür em geç 21 deyince uyur. anca misafir varsa yada gündüz çok uyuduysa 21.30u falan buluyor. siz ne kadar sabırlı azimli olursanız o kadar başarılı olursunuz. yalnız bnm hatam emzirerek uyutmam onun için geceleri hala uyanıyoruz (15aylık ). birde ben uyuturken asla konuşmam kızım uyuması gerektiğini bilir . biraz uzun oldu kusura bakmayın