esilaliva Kızlar şuan bebisimi uyuttum uyumadan önce hapsirmaya başladı burnu akmaya başladı şimdi nefes zor alıyor. Napabilirim acilinden. Icim gidiyor ağzından nefes alio:((
Tubse esilaliva bizde de aynı şey vardı yatarken fizyolojik sıkarak yüzüstü döndürdüm ve burnunu açtım aspiratör ile çekerekte rahatlattım Osman gönüaln videosunu izleyerek yapabilirsin baya ise yarıyor
babyandmomyy benimki de bi kaç gündür aynı sterimar burun spreyi sıkıp aspiratörle çekiyoruz baya rahatlıyor
ece327_ Serum fizyolojik sıkıp aspiratör şle çekin bir bardak kaynamış suya tatlı kaşığı vıks koyup eritşn odaya koyun veya soğanı kesip karanfil batırın bir kaç tane baş ucuna koyun