gulsun-36 Kızlar iyi geceler bebeğim 6 ay 6 günlük mama ile besleniyor artık 2 numaralı mamaya geçicem. Bebelac gold kullanıyorum çok tat farkı var mı acaba bebeğim hemen uyum sağlayabilir mi bilgisi olan varsa çok sevinirim
Yasemin-kckdgn gulsun-36 2 numarada değilde 3 numara da sorun yaşadık 13 aylık oğlum 20 gün oldu geçeli ilk zamanlar içmek istemedi yani eskisi gibi saldırmadı bitirmek istemedi yarıya kadar zor içti ama şuan alıştı eskisi gibi içmeye başladı şükür🙏
Reyhaneksi Bizde numara değişikliğinden mi kaynaklı bilmiyorum belki tesadüftür geçtiğimizden beri ishal var bu sekilde olan varsa yazabilir mi