Alfa_Mom benimkide aynı. O kadar saydığım buzluktaki sütler boşa gitti. Asla biberona temas edince yemiyor ağzına bile almadan öğürüyor . Ama kaşıkla verince içiyor . Biberon sevmiyor benimki anladık. Üstüne bu durum o kadar can sıkıcı oldu ki emziği bile plastik diye tiksindi ve bıraktı 🥹 daha 4 buçuk aylık be emzik diye memelerimi kullanıyor 🥲 kaşıkla vermeyi dene istersen