gulten01 benim neler yasadigimi siz nerden biliyorsunuz? Empati kuramiyorum cünkü bu nasil bir acimasizliktir ki durmadan eeee su kadar kiloda su kadar mama iciyio bilmem ne yahuuuu saglikli mi bebeginiz? Bi oturun sükür edin. Ben bebegim olsun diye kac sene ugrastim. Tedaviyle bile kacincida oldu bebegim olmadan 2 hafta hastanede 5 hafta evde yattim iki haftada bir dus aldim kalkmiyayimda baski olusmasin diye. Simdi gelipte empati demesin bana kimse. Oturun sükür edin