Pnrln bende xabion kullanmıştım bebeğim için geçti şükür sizler içinde eczaneden yapılan karışımdan kullanın eczacının veya doktorun dediklerine eksiksiz uyun elbise çarşaf 60 veya 90 derecede yıkayın çamaşır çoraba varana kadar herşeyi ütüleyin giyin evi dip bucak silin sirkeyle yıkamayadığınız yorgan battaniye onları da hava almayacak şekilde poşete koyun süpürgeyle havasını alın kaldırın bir hafta beklesin bizde geçirdik aklıma gelenler bunlar çok geçmiş olsun psikoloji bozduran bir olay en ufak biyerimzde bişey çıksa uyuz sanıyorm