Asyam41 Mrb anneler bebeğim 1buuck aylık tok oldugu halde eli sürekli ağzında ve sürekli konusuyor kendi kendine öyle rahatsız gibi değilde öylesine sanırım ama sürekli elini emiyor tok oldıgundan eminim ağlamıyor zaten sizde de aynı durum varmı?
espalp Asyam41 2,5 aylık ellerini nerdeyse komple ağzına sokacak😂 bi de ağzının suyu akıyor. Çözemedim 😂 ellerini keşfediyormuş doktor öyle dedi🙏🏻
Snlevrn Asyam41 3 buçuk ayligiz canım bizde benim bebeğimde öyleydi bır bır konuşur elini ağzından cikarmazdi şimdi çığlık atıyor çenesinde azalma yok ama artık elini komple elinden gelse koluyla sokacak normalmis açlıktan fln değil yani 🤣
Rabiaustkt Asyam41 emme refleksi hepsinde doğuştan var zaten. Aynı sekilde elini emmesi yemesi normal cnm
Asyam41 espalp evet bide ağzı akıyor sürekli ağzız mendiliyle dolaşıyorum 😂elleri sürekli ıslak bıdı bıdı konusuyor bide 😍😍😍🧿
GknL Benim bebeğimde 2 buçuk aylık elini ağzına sokuyor toksada dediğiniz gibi odaların köşelerine bakıyor tavana falan bi yerlere takılıp konuşuyor gülüyor😀gözleri hep ışıklarda☺️ Bide ağız suyu arttı tükürük yapıyor🤣