busraaaaeervaaa edafmo bende bunu kullanıyorum ve çok memnunum gazına bile iyi geldi içinde zeytinyağ olduğu için
selimhankerem Buglem_ çoğunda yaş olarak belirtir oğlumda ıcean kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam ondada 2 yaş üzeri diyordu normaldir slmışsınız kullanın bence eczacı vermiş sonuçta bilgi sahibi
Buglem_ selimhankerem açmadım bakalm pazartesi doktorumuz ile görüştükten sonra olmazsa değişim yaptırırım artk
mervee06 Buglem_ sağlık ocağının verdiği neden temiz içerikli değil ki sonuçta sağlık bakanlığı vermiyor mu ben kan damlasini da d vitamini de veriyorum sağlık ocağından alıp bende şüpheye düştüm şimdi oraya da güvenmeyeceksek napalim yani🥹
Buglem_ mervee06 içeriğinde kimyasal var deniliyor sağlık ocağının verdiği kan damlasida kızımda yan etki yaptı icirince tuvaletin de kan vardı bir daha vermedim onu d3 de faydasindan çok zararı olduğunu okudum onunda değiştirdim
busraaaaeervaaa mervee06 birçok doktorun açıklaması var bununla alakalı vr oranın verdiği damla gaz yapıyor