Kızlar 4 ay 10 günlük kızım var. 37 hafta 2.700 gr doğdu şuan 6 kilo doktorumuz sürekli hep düşük kilosu küçük bebek falan deyip duruyor. 3 saate bir mutlaka emzirmeye devam et gecede dahil dedi ama sağlık ocağındaki hemşiremiz ve emzirme danışmanlığı aldığı kişide kilosu normal bebek acıktığı zaman uyansın gün içinde de gecede de kendi istediğinde emzir kilosu normal o artık büyüdü dediler. Bir süredir meme reddi vardı ve galiba ben 3 saate bir beslemeye çalıştığımdan oluyordu galiba 2 gündür istediği zaman emziriyorum ama emme aralığı uzun oluyor kendisi 4 veya 5 saate bir emmiyor o zaman. Ben ne yapacağımı şaşırdım kilosu düşer mi doğru mu yapıyorum bu şekilde devam mı etmeliyim siz neler yapıyorsunuz hangisinin dediğine inanacağımı şaşırdım. Normalde bizim doktorumuzda çok pimpirikli birisidir yani en ufak birşeyde farklı bölümlere yönlendirir sürekli birşey arar çocukta bu iyi mi kötü mü bilemedim.