adana Arkadaşlar iyi akşamlar kehribar kolye kullanıp faydasını gören varmı alacam ona göre diş çıkartacağız çok zorlu geçiyor ve salyamiz akıyor 🤦🏻♀️😌
Melis1706 adana hic almadim ne ates oldu ne huzursuzlugu nede oyle cok salya akti bana cok sacma geldi bide koparabilir allah korusun farketmem gece diye iyikide almamisim
Lalin14- adana aldım öylece duruyor boynuna taksam uyuyunca vs boynunun arasına girip iz yapıyor koluna taksam yüzünü çiziyor bi süre böyle kullanmaya çalıştım pek bi etkisini de görmedim
-Kuzika- Ay bende almak denemek istiyorum ama güvenemiyorum ya. Doktorlar salyasini durdurabilir ama ates veya uyku icin iyi gelmez diyor bide 400 tl olmuş veripte boşa gitsin istemiyorum acikcasi
srchilal1 Ben oğluma aldım bi sürede kullandım acıkcası sonra instagramda doktorannemm in paylaşımını gördüm cıkarttım isterseniz posta bi göz atabilirsiniz
asortikpanda Bende kullandim ama salyasi azalmadi bu yuzden bir sure sonra daha da kullanmadim ise yaramiyor bence