Aleynadinlerr03 Kızlar Benım çocuğum 4 aylık. Sağlık ocağı vegaferon verdi ama herkes kabız olur verme dedi bende ocean miscofer aldım ama pahalı önerdiğiniz sağlık ocağının yazdığı düzgün kan ilacı varmı acaba
benimoglumukurtarinesraa Aleynadinlerr03 ben vegaferon kullanıyorum bir şey olmadı. Hatta şöyle güzel bir yanı var . Lekesi çamaşır makinesine atınca çıkıyor 😅 normalde herkes çıkmayan demir damlası lekesinden şikayet eder
Melis1706 Aleynadinlerr03 zamanla dis boyuyormus bende sonra biraktim doktorumuz vitagille ocean onerdi
masalna Bende microfer kullanıyorum kansızlığı aşırı çıkıyodu hemen toparladı internette eczaneden daha uygun oradan sipariş edin zaten 2 damla günlük 2 ay gidiyo neredeyse
masalna -Sare32- yok hayır bizim kız 34 haftalık doğdu doğduğu günden beridir kullanıyoruz kansızlık vardı bolca hiç bi ilaç işe yaramadı microfer kullandık halada 2 damla kullanıyoruz kanları toparlandı doktor yeterli dedi zaten 5aylık olmasına rağmen 6.700 kilo
HunnyBunny Sidefer başladık. Şuan bi sorun yaşamadık ben diş lekelerinden çok çekiniyorum demir damlaları yapıyomuş. Doktor bu marka yapmaz dedi ama inşallah bakalım görcez zamanla
Melis1706 benimoglumukurtarinesraa diste kararma yapiyor cevremizden birinin kizinin disleri kapkara oldi
benimoglumukurtarinesraa Melis1706 hangi Demir damlası olursa olsun peşine dişi silmek lazım diye biliyorum ben