bskk Ben suyu keetle da hiç bekletmedim ya. İçime sinmezdi hiç öyle. Suyu kaynatırdım önce ama keetle ın kapağını açardım ki düğmesi kapanmasın, epey kaynatırdım içme suyunu 5-6 dakika kadar fokurdardı. Sonra o sıcak suyu bebek deterjanıyla falan yıkadığım sirkeyle dezenfekte ettiğim termosa alırdım. Keetle ı her zaman böyle dezenfekte edemediğim için suyu onun içinde bekletmezdim yani. Bir tarafta da cam şişede yine kaynatılmış ve soğumuş oda ısısında su olurdu. İkisini karıştırır verirdim. Ama çok gereksiz bence yani hastalıklı bi titizlikti bu 🤣 arkadaşımsa soğuk suyu direkt pet şişede doldurur ılıtırdı çocuğun mamasını, hiç de bir şey olmadı, şimdi maşallahı var çocuğun 😁