Ceylinadam5 uyku tulumu zaten bebeğin üstünü örtmeye gerek kalmasın diye var 1 tog da kullansanız 2,5 tog da kullansanız eğer ortam ısısına uygun giydirmişseniz üstünü örtmeye gerek yok. 2,5 togu kalın bir yorgan gibi düşünün ev ısısı 18-20 derece arasındaysa daha çok tercih edilir eğer 18dereceden daha soğuksa işine bir kat pijama giydirilir ama artık çoğumuzun evi doğalgazlı o kadar soğumuyor evlerimiz, örneğin bizim yattığımız oda ortalama 21-22 derece 1,5 tog uyku tulumu, içine askılı çıtçıtlı body giyiyor ayaklarına çorap da giydiriyorum ben o şekilde uyuyor hiç üstünü örtmüyorum gece kalktıkça ensesini ve göğsünü kontrol ediyorum soğuk mu üşümüş mü diye ne soğuk oluyor ne terlemiş