Büyük oğlum 3 aylıkken bronşit oldu ve hala oluyor 5 yaşında en ufak burun tıkanmasında yıkıyorum nazal yıkama diye burun yıkama aparatları var onunla, kızım 5 aylık onunda yıkıyorum serum fizyolojik ile temizlenmiyor bence, apartı sıkıyorum diğer burnundan çıkıyor ne var ne yok bir süre rahatlatiyor gün içinde tekrarlıyorum çok az ağlıyor sadece. Zararı yok faydası var bence