tiredmom_ bugün geçti haftaya cuma ile sela arasında bacağınızın arasında 3 kere sallayıp 3 defa, “salladım selaya yürüsün öbür cumaya” diyin kızım öyle yürüdü 12 ayın sonunda. Batıl dedim ilk yaptım adım attı 2. Cuma baya adımladı düşüyodu 3. Cuma koşturuyordu valla. Burda post açmıştım eski hesabımda bi sürü kişi yapıp teşekkür etti ☺️ denemekten zarar gelmez ☺️