Biz3kisiyiz_ bu şekilde başladı günden güne arttı telefon yada tv izlemesi 18aylıkken 1hafta hastanede yattı asla telefonsuz durmadı izledi sürekli sonrası da bir süre devam etti bir dönem artk dur dedim bir çare bulmam lazım diye kısıtlama koydum kimi zaman kandırabiliyoruz o şekilde ama zararı da çok alışıyorlar gerçekten,sınır koyduktan sonra sorun olmadı açıkçası .Şimdi 3yaşında pedagogla görüştüm 2saat izlemesi normal sınır koyun mutlaka ister bir anda izlesin isterse de 1saat 1saat kreşten sonra 2saatten daha az izliyor oyun sohbet felan geçiyor hafta sonu 2saat sadece geri kalan zamanda sürekli etkinlik ve oyun oynamayla unutturuyorum.Hasta olunca da hep ayakta olur oğlum ama yine süreyle veriyorum ya da radiom var benim ordan sevdiği şarkıları açıyoruz tavsiye ederim onunla dans edip oynuyor