Kızım şuan hasta nebülizatör ile hava alması gerekiyor hiç birşey yemiyor zaten ilaçlarını içmiyor vs doktorumuz da TV telefon la falan ver ilaçlarını biliyorsunuz nebülizatör ile de vermek 15 dk sürüyor günde 3 kez falan veriyoruz bu süre zarfında mecbur telefon izliyor 🤦🏻♀️ kâr/zarar meselesi resmen dedi doktorumuz da . Siz bu hastalık durumlarında nasıl yapıyorsunuz?