Beyzas01 Aya gireceğiz kendi isteğiyle asla su içmiyor ne yapmalıyım bilmiyorum su için ayrı biberon mu almalıyım içmesine teşvik eder mi bilmek isterim.
beyzzsenturkk_ Beyzas01 wee baby alıştırma biberonu kullanıyorum şu an 10 aylık 5. ayından beri ve sürekli ben teklif ediyorum ama beraber içiyoruz öyle daha kolay alışıyorlar ayrıca o susayıp susamadığını bilmez ki sen içiriceksin
Birpamugunannesi Benim kızımda su içmek istemiyordu suluğundan,bende bardakla verdim öyle içmeye başladı bi deneyin isterseniz