Merhaba tecrübeli anneler. Bebeğim 9 aylık. ishal oldu ve Haftasonuna denk geldi pazaresiye kadar geçer ddm geçmedi. 2 gündür karın ağrısından sık aralıklarla ağlayıp huzursuzlanıyor. Aşırı gazlı kaka yapıyor ve cıvık . Bi kere yemyeşil yaptı şuan rengi normale döndü. Yinede günde 5 6 kere bez değiştiriyorum. Ara sıra azcık kusuyor. Rota aşısıda yaptırmıştım. Geceleri sancıdan uyumuyor emerken bile ağlıyor. Doktora gidene kadar ne yapabilirim önerir misiniz. Bi de sizce soğuklama mı yoksa bağırsaklarında mikrop mu oldu acaba. Lütfen başına gelen varsa bişeyler desin sıkıntıdan duramıyorum.