Ballloglum benim çok yakın arkadaşım intihar etmişti dört sene önce falan… Ailelerinde genetik bir hastalikmis. Ama hastalığı bilmiyorum ad olarak… Amcası kendini üçlü priz ile boğdu. Amcasının oğlu bulmuş öyle asılı 🥺 çocuğun ve arkadasimin babasının psikolojisi bozuldu. Babasıni tek duşa bile sokmuyorlrdi kendisini boğar diye…
Bir gün okul dönüşü beni aldı, yemek yedik çay içip dertlestik… Amcası için, birini öldürürsün sinirle ama nasıl kendine kiyarsin, dedi… Babasıni en iyi doktorlara götürüyorlardi… Evlenemem ben, babamı bırakamam dedi… Sonra eve geldik, evlerimiz aynı sokakta. Bahçeye girdi park etmeye diye, annesi ile sohbet ettik falan. Sabahina intihar haberini aldık… Annesi yapıştı yakama söyle ne konuştunuz diye… Ben şok oldum, hem üzgünüm hem kızgınım o an… Polisler oradaydı, şüphelendiler, onlara anlattım durumu vs vs… Sadece dinlediği şarkıları beğenmemiştim, çok karamsar sarkilardi 🤦🏻♀️ beş vakit namazında çocuktu… Ramazan sabahlari sahur mukabelesine giderdik beraber… Allah rahmet eylesin