minikobebegim00 Bugün gittim dişlerimi temizleyip alt tarafta bir bağ varmış o çekilme yaparmış onu kesmemi ister misin dedi kestirdim dikiş falan attılar 10 gün sonra yine giidcem ne yapacak acaba merak ediyorum
Duygu_52AK minikobebegim00 Benimde diş eti çekilmesi var doktor bana damaktan parça alıp oraya dikicez dedi ben korkuyorum siz nasıl bir yol izlediniz