Kızlar oğlum 15 aylık son doz menenjit aşısını olduk 3 de aşı sonrası parka falan gittik oynadı yürüdü eve gelince uyudu uyandıktan sonra ayağının üstüne basmıyor şişlik yok sadece iğne girdiği yer belli korkuyor adım atmaya bana yapışıyor kucağıma geliyor hemen ayakta sabit duruyo öyle adım atmıyor atınca ağlıyor normal mi ilk defa oldu böyle bişi. Bacaktan yapıldı bu arada daha öncede bacaktan yapılmıştı ama hiç böyle birşey olmamıştı