yigi Kızlar benim 7 aylık bebeğim var onun küçülen kıyafetlerini kaldırsam 2 bebeğime herhangi bir lekelenme ya da farklı bir sorunla karşılaşan var mı benim gibi düşünüp yapan çünkü ekonomi i genel kötü lütfen bilgi verir misiniz
Huysuz01 yigi valla ben bir çorabını bile atmadım kaldırdım o zaman gelse şimdi düşünmüyorum ama ilerde ayıklama yaparım halen de atmıyorum
Omeraslan yigi Ben oğlumun birkaç kıyafetinde sarı lekelere denk geldim. Aslında arada çıkarıp havalandiriyorum. Anlam veremedim.
1pekmom_ Omeraslan evet bende saklıyorum benimkindede sarı lekeler olmuş anlamadım 🥺 hiçbirşeyibi atmadım bende suan için
CafeChocolat Sarı leke olabiliyor sandık lekesi derler ama çıkıyor beyaz sabun vs bende iki kızıma kullandım aynı kıyafetleri