eymenin_annesi34 Kızlar 5 ay oğlum grip olmuş biraz 3 tane antibiyotik iğne vurundu poposu inanılmaz pişik oldu yanık gibi çocuk ne oturabiliyor ne kucakta durabiliyor doktor kremlerini verdi ama anlamıyorum antibiyotik pişik yapar mı ya
livanurvealpinannesi61 eymenin_annesi34 grip olan bebeğe antibiyotik şurup verilmezken iğne mi yaptı 5 aylık bebeğe serum fizyolojik verilir sadece.
63_hulya_63 eymenin_annesi34 ben şok popodan bide vurmuş hiç görmedim yani 😑normalde doktorlar antibiyotik bile verirken çok zor durumda kalınca yazar oda şurubu ve sürekli burnunu açık tutun der iğne vurani görmedim hiç olmadı serum falan takarlar
eymenin_annesi34 63_hulya_63 yok yok bacaktan yaptılarda poposu pişik oldu sanırsam ki antibiyotiğe bir alerjisi var 😒