3 yaş çiş eğitimi için biraz geç olmuş gibi çocuk beze alışmış gece tabi söylemiyordur o da zamanla oturur ama siz gece 1 ya da 2 kere uykudayken kaldırıp çişe götürseniz uyanır mı,eltim de yeni verdi bebeğine gece kaldırıp götürüyorum zaten uykulu gidiyor ayakta uyuyor diyor