Selamlar herkese. Ne yaptiniz, atlatabildiniz mi uyku sorununu? Kizim 9.5 aylik ve 1 haftadir beter durumdayiz. Normalde tum gece uyur, sabaha karsi 1 kez emmeye kalkardi. Gunduz de saati saatine 2 kez uyurdu. Emerek uyuyordu ne guzel. 1 haftadir 2. uykusunu uyumamak icin savas veriyor. Gece uykusuna yatieirken de ayni ve gece de surekli uykusunda agliyor, yanina gitmeden genelde uyumuyor. Bazen de 1-2 saat boyunca suruyor bu git-geller. Sabah da her zamanki saatinden 1-2 saat erken uyaniyor. Bir de tutunarak yuruyebiliyor kizim. O yuzden de yatagina birakip cikamiyorum, hemen kalkiyor. Yaninda durup, kalktikca yatiriyorum ama bu o kadar fazla suruyor ki artik bedenen de psikolojik olarak da gocmus duruma geliyorum. Mis gibi uyku duzeni olan cocuk ne hale geldi ya😢