Mom_122 Kızıma balık yağı başlamak istiyorum fakat bu iki marka arasında kararsız kaldım siz hangisini kullanıyorsunuz
hayalperest__ Mom_122 möllersin içinde diğerlerine göre daha çok omega3 olduğunu duymuştum ben onu kullanıyorum
livanurvealpinannesi61 Mom_122 möllers omega 3 kullanıyorum ben çocuklar tadını seviyor. Ocean ballı olanın tadı güzel bir tek ama onun epa dha değeri düşük malesef
Mom_122 hayalperest__ öyle mi çok teşekkür ederim peki hangini kullaniyorsunuz bir sürü çeşidi var sanırım internetten baktım da