Bebeğim 15 aylık Bebeğimle birlikte bir oyun atölyesine katılmak istiyorum ebeveynli bir şekilde 1 saat sürüyor sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında yani bir saat bebeğim sosyalleşse bir şeyler öğrense Tabii ben bir şeyler öğretmeye çalışıyorum ama bir Öğretmenin verdiği şeyi veremem Yani bir saati falan anneli bebekli olarak katılım sağlanıyormuş galiba araştırıyorum şu anda hiç götürenler var mı faydası var mı Yani ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında çok merak ediyorum bana yazarsanız çok sevinirim kızlar