Doktor tavsiyesi ile mamaya başladım takviye olarak yine anne sütü de alıyordu. 10 gün oldu. Ama 2 gündür beni almıyor biraz nezle burnu tıkalı acaba ondan mı acaba çok korkuyorum bir daha meme almayacak diye. Sağıp versem de çok gelmiyor öyle ne yapıcam bilmiyorum. Zehir vermiyorum ama anne sütü alsaydı keşke en azından 6 ay 😢