canyarim ilk 1 yaşına kadar hergün yıkıyordum kış olmasına ragmen ama evim sıcak bide dışarı çıkarıcaksam ogün veya ertesigün veya bigün öncesi gibi olduğunda yaptırmıyorum dışarıdan ayaz kapmışsa kulakları vs die şuan 16 aylık olduk haftada 2-3 kez yaptırıyorum ilk 1 yaşına kadar banyo yaptırın dediler hep gelişi için su iyi geliyormuş şimdi biraz daha büyüdüğü için az yaptırıyorum acıkcası