canyarim gaz sancısı krizlerini geçiremediğimiz zamanda yıkanınca sakinleştiğini fark ettik. Suyu çok seviyor sudan çıkarıp giydirirlen kıyametler kopuyor. Giyinince hemen emzirmeye başlıyorum uyuyakalıyor. Gündüz değil gece yapıyorum gece uykusuna bağlıyoruz. Aslında uyku rutini oldu diyebilirim. Henüz 2,5 aylık ama 10.günden beri her akşam yıkanıp uyumaya alıştı 😬 gündüz mü yıkıyorsunuz siz?