merhabalar kızım dokuz aylık hem mama hem ek gıda veriyorum mamayı baya azalttık sadece sabah uyandiginda 120 cc içiyor bir de gece yarısı 3. dört gibi 120 cc içiyor geri kalan öğünlerinde ek gıda veriyorum ama çok sıkıntılı yiyen bir bebek yani her öğünde 1 saat harcıyorum ki mamasını yedire bileyim kızım biraz zayıf olduğu için sürekli gidip gelip yedirmeye çalışıyorum biraz sık yedirdiğim için mi acaba yemek istemiyor bilmiyorum ama kendimce bir düzen oluşturup belirli saat aralıklarında verme gibi bir düzenim de yok acaba bir düzen mi oturtsam sizler nasıl yapıyorsunuz kaç saatte bir ek @ gıdasını veriyorsunuz mesela