papatya_17 Kızlar sütümün azaldığını farkettim oğlum doymuyormus gibi geliyor mama takviyesi yapmak istiyorum önerisi olan var mı
IpekIncii papatya_17 canım kızım şuan 16 aylık ve ilk doğduğundan beri sma veriyorum çok iyi çok tavsiye ederim
kukuliiii papatya_17 birsürü mama denedim hipp çok ağır geldi kabız yapıyo bebelac ishal gibi sürekli karın ağrısı aptamil desen gaz yapıyo ve çok şekerli bi mama en beğendiğim sma oldu hem çok çabuk çözünüyor hem bağırsakları aynı anne sütü alıyomuş gibi kaka yapıyor ekstra bi gazda farketmedim
gamzeomur1 Sevdaa34 oğlumun midesini mahfetti gold olanı, pişmanlık resmen acayip karın agrııs yapıyor bebeğim 11 aylık asla vermem bir daha aptamil ile devam
sematayman Bebelac aldım tadını sevmedi şimdi hipp kullanıyoruz bir sıkıntı yok, doktorlarda genelde hipp tavsiye ediyor
Sevdaa34 gamzeomur1 Yaaa çok şaşırdım aslında sindirimi kolay bi mama demekki bebekten bebeğe değişiyor