Kızım 3.5 aylık ne gece ne gündüz uyumuyor yerine koyduğum zaman ağlıyor sürekli memede uyumak istiyor sırtı yatağa deyince çığlık kıyamet ağlıyor doktora da götürdüm hiç bir yerinde bir şeyi yok kimseninin kucağında durmuyo sadece benim kucağımda durmak istiyor bir arkadaş tavsiyesi ile bay night uyku damlası aldım eczane 5 damla verin dedi bu dönemlerde kullanan var mı