Adesbade Kızım 10 aylık b12si düşük çıktığı için 2 doz 15 gün arayla yazdı doktor. Yaptıran var mı aranızda? Ya da değeri normale doğal yollarla çeken
Oznurozer Adesbade ben kendim vuruldum çocuğum değilde. İğne verdiyse baya düşüktür onuda doğal yollarla yapamazsınız ağır acıtan bi iğne değil zaten
Nil595959 Adesbade benim kızınnda düşüktü Ocean 500 sprey verdi 2 ay kullandım haftaya kontrol var bakalım kısmetse.