İyi akşamlar herkese tam 4 gün önce dişimi çektirmek zorunda kaldım. Alt en arkanın bir önü olan dişim😒 kocaman bir boşluk var ve hala ağrıyor öyle aman aman bir ağrı değil ama canımı sıkan bir ağrı maalesef🥺 geçen gün doktora gittim tekrardan baktı iltihap olmuş biraz dedi ve antibiyotik verdi 2 gündür kullanıyorum tabii emziren anneler için olanı. Hala ağrım oluyor parol tam anlamıyla kesmiyor doktorum apranax da verdi ama cesaret edemiyorum çünkü emzirdiğim için içip 3 saat emzirme dedi de 3 saat az değil mi ? Diz neler yaptınız çok zormuş ben böyle hayal etmemiştim kurtulurum biter sanmıştım 😔