ilkimnk Bebeğim 1 haftalık, asla 2 saatte bir emziremiyorum. Uyandırdığım zaman asla emmiyor ve devamlı ağlıyor. Sarılık yok çok şükür ama uykuları özellikle geceleri 5 saate kadar sürüyor. Ne yapabilirim acaba? Benzer şeyler yaşayanlar var mı?
Tursununannesi ilkimnk uyutmayın 5 saat sakın. Benim beneğim 4 aylık daha dün ilk defa 5 saat emmedi. Bende çok zorlanıyordum kıyamıyordum ama eşim biraz gaddar olup uyandırıyordu öyle olmak lazım ayağını sıkın bacağını sıkın ıslatın yüzünü her yolu deneyin 🙏🏼 sağlıkla büyüsün
puhu ilkimnk biraz rahatsız etmeniz gerek üzerini soyun altını açın topugunu sıkın veya burnunu sıkın ancak öyle uyanır ben de aynı sorunu yaşamıştım üstüne sarılık da vardı kilo kaybı olmasın mutlaka uyandırın
2kiz ilkimnk şuan sarılık olmaması çok normal 7 günden sonra başlıyor artıyor genelde siz mutlaka uyandırın ayaklarına dokunun bol bol yada hafif burnunu sıkın hemen bırakın yada karnını ovalayın tabi göbek bağı düştüyse a mutlaka en geç 1 buçuk saatte 1 emzirin çok uyuması şuan ona faydalı değil malesef
Defnesare15 ilkimnk kan şekeri düşer 5 saat çok uzun bir süre.altını açın, ayak altlarını sıkın.burnuna dokunun.kilo alımıda az olur
sevimlicadi ilkimnk benim bebeğimde öyleydi 50ci güne kadar sarılığı devma etti hiç emmeye kalkmadı boynunu kidikliyordum topuğuna vurup aglatiyordum biraz ağlamasına izin veriyordum çünkü hemen meme verince geri uyuyorlar
1pekmom_ ilkimnk topuna çok sert bi şekilde vurun, canı acımıyor korkmayın sinir oldukları için ağlayorlarmış, ıslak pamukla yüzünü boynunu silerdim ben ilk önce, uyanmazsa topuğa babasına vurdururdum uyanırdı öyle
reyhan12 ilkimnk benim oglumda sarilik vardi asla ayilmiyordu islak mendil suruyordum poposuna ayak altini gidıklayodum en son care soyuyorduk ve doktor demistiki cocugu kundak yapma yarim kundakta olsa yapma sicagi gordukce mayisir diyodu asla 2 saati gecmemeli uyumasi, cok kucuk daha
prsln ilkimnk benım bebeğimde uyanmıyordu altını açın veya çıplak şekilde sadece bezı olsun göğsunuze yatırın teneten temas etsın uyanır .Allah yardımcınız olsun
alr_ ilkimnk ayyy bizde de öyleydi sürekli yatıyordu bide uyandırdıktan sonra hemen yatıyordu zorla verin ağzına hiç tavsiye etmiyorum ama ben geceleri çoğunlukla öyle olduğu için süt sağıp veriyordum aç kalmasın diye