Kızlar bebeğim 13 aylık. 9 ve 10. Aylarda çok güzel uyuyordu. Beşikte sallayarak uyutuyorum o sıralar sallamadan bile kendi kendine uyur olmuştu, gece de 2 3 kez kalkıyordu. Emzirmiyorum gece beslenmesi de yapmıyorum. 11. Ay itibari ile gece bin defa kalkar oldu, geri de donduremez oldum uykuya. 2 ay oldu hala aynı durumda. Diş dedim, atak dedim, uyku gerilemesi dedim ama 2 aydır hala neden bitmiyor, ne zaman bitecek çok yoruldum.