Merhaba, 5 ay 8 günlük bebeğim var son 1,5 aydır gece uykularımız çok kötü durumda. Öncesinde gece boyunca maksimum 3 kere uyanırdı. Şimdş saat başı hatta 45 dakika da bir uyanıyor. Ve emmeden sadece pış pış yapınca geri uykuya geçmiyor illa emmek istiyor. Yatmadan önce mama yapıp verdim etki etmedi. Pirinç unu yapıp verdim o da etki etmedi. İlk 3 ay kolik sancılarımızla geçti tam düzeliyor derken şimdi bir de bu durum çıktı. 1,5 aydır aşırı uykusuz ve yorgun durumdayım. Yok mudur bir çözüm?