Sizi çok iyi anlıyorum benim ilk kızım alerjikti birden kilo alımı durmuştu ayda 300 gram zor alıyordu o yüzden bende kilo takıntısı olmuştu , şuan 2 aylık bir bebeğim var evde sürekli tartıya çıkardığım için tartıyı evden gönderdim insanı çok yıpratıyor çünkü . Sizde kendinizi bu kadar üzmeyin önemli olan sağlıklı olmaları ☺️