eyllbebek26 Çalışan anneler doğum paranız ne zaman yattı? Çalışılan şirkete izin boyunca maaşınız yattı ise ordaki parayı alıp vermek gerekiyormuş.4 ay oldu doğum yapalı e devlet üzerinde de henüz bir şey gözükmüyor nereden bakmak lazım??
Msvn Benim rapor işleri baya karışıktı doğum öncesi çalışamaz raporundan sonra doğum olunca yeniden bir rapor duzenleniyormus bilgim olmadigi için ugrasmistim baya sistemden düzelince 1 hafta içinde yattı direk