Yok bacım asla bi çare bulamadım ben emmedi mama istemedi. Kaç biberon kaç mama değiştim. Kaç defa yaptığım mamayı döktüm. Bi ara tv ile içirdim. Mecburdum çünkü ek gıdaya bile başlamamıştı. Neyle beslenecekti. Aç bile bıraktım bana mısın demedi. Sonra tv ilede ağzında bekletmeye emmeye başladı. 1 2 ay da sırıngayla ağzına sıktım. 11 aylıkken annemlere gtmiştik annem orda kucağına aldı bir kolunu koltuk altından geçirdi diğerini eliyle tuttu ilk istemedi ağladı sonra baktı annem bırakmıyor içti öyle o süreçte annem sarkıyla türküyle içirdi. 16 aylığız hala öyle devam ediyoruz. Başka akla gelebilecek herşeyi denedim. Allah kolaylık versin