patiquin aksam ictim bi tatli kaşığı da ben ona devam edeyim. Aslinda sarimsak bal limon da denemiştim biraz iyi gelmisti gecen hafta ama bu 2 gundur perisanim Öksürmekten bogazim şişti, yoruldum, belim ağrıyor falan nefes alirken bile öksürüyorum öyle yani.