Kızlar sezeryan doğum yaptım 11.günüm bugün damla sütüm yok bu ilk süt vs dahil. Bebeğim de emme isteği çok fazla. Pompo göğüs ucuyla emme dahil hepsi denendi. Gelen giden arayan soranın ilk sütümü sorgulaması da ayrı tabi. Psikolojik olaraktan da bu durum yıpratıcı. Önerilerinize ihtiyaçım var bu durumu yaşayan anneler süreç nasıl geçti?